Jak vyrýsovat postavu snadno a rychle?

sandman.cz_kentoyafitness_cz_nahledovy

Toužíte po „vysněné“ postavě bez nadbytečného tuku? Nejlépe snadno, rychle a bez námahy? Tak s tím vám nepomůžeme, protože proces rýsování je velmi těžký. Zároveň si je třeba uvědomit, že nejde o hubnutí, v rámci kterého se chceme zbavit poměrně velkého množství tukové tkáně. Ne, rýsování je složitější a vždy hrozí riziko, že k vysněnému cíli nedojdete. Na druhou stranu by byla škoda, kdybyste to předem vzdali. Budete-li se držet následujících doporučení, máte reálnou šanci na úspěch. Rady ohledně rýsování postavy nám poskytli profesionálové z Kentoya fitness Praha 10.

V prvé řadě upozorňujeme, že jde pouze o základní pravidla. Mnohem efektivnější je osobní konzultace s trenérem a ještě lépe průběžný dohled.

Bez dobře vybalancovaného jídelníčku svaly nikdy nevyrýsujete

Alfou a omegou procesu je přesně vybalancovaná strava. S jídelníčkem a přesným množstvím vám pomůže trenér, protože záleží na individuálním chování metabolismu, rozvržení tréninku a dalších aspektech. Obecně však platí, že na 1 kg tělesné hmotnosti by mělo připadat 2,5 – 3g bílkovin, 3 – 5g sacharidů a 0,25g tuků. Údaje budete upravovat v závislosti na úspěšném tréninku. Různí se s ohledem na to, zda jde o jídelníček v tréninkový nebo potréninkový den.

sandman.cz_kentoyafitness_cz_01

Podstatné je zajištění přísunu dostatečného množství proteinů (udržují svalovou hmotu) a správného rozložení příjmu sacharidů. Jídlo by mělo být rozprostřeno napříč celým dnem tak, aby v tukových zásobách končilo nezbytné minimum energie. Jídelníček je skutečně komplikovaný a bez odborné asistence pravděpodobně očekávaného výsledku nedosáhnete.

Jak vypadá rýsovací trénink?

Co se týče samotného tréninku, nabízí se hned dvě teorie. První je postavena na bázi budování svalové hmoty a současného odstraňování tuků. Podstatou je nazvedání co nejvíce kilogramů v co nejkratším čase, dynamické pohyby v plném rozsahu a ideálně i kombinace s dalšími sportovními aktivitami (např. spinning, squash…). Další teorie rýsování naopak tvrdí, že klíčem k vysněné postavě je radikální změna jídelníčku a pokračování v silovém tréninku (krátký, intenzivní a co největší váhy).

sandman.cz_kentoyafitness_cz_02

Přijďte si pro radu do Kentoya fitness

Stále si nevíte rady a jen neradi byste při rýsovacím tréninku udělali chybu? Posilovna Praha 10 Kentoya fitness je tu pro vás. Přijďte si zacvičit do příjemného prostředí a využijte přítomnosti profesionálních trenérů. S jejich pomocí vyrýsujete postavu mnohem rychleji!

 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.